Lite om mig själv ;)

Hejsan, nu har jag som sagt börjar blogga här istället för att Ida inte skulle blogga så mycket på våran blogg så då tänkte jag att jag kan börja på en egen blogg. Jag tror inte att ja måste presentera mig men jag gör det kort i alla fall.

Jag heter Ebba Widell och är 14 år gammal och bor i Stockholm på Ekerö. Jag har en ponny som är 6 år gammal som heter Fix Victoria, e; Vermont u;Fix Julie. Jag har haft henne drygt i 5 månader. Vi har varit ute på lite lokalt några gånger och då har det blivit många vinster och placeringar :) Men tanken är att jag ska upp på nationell nivå med henne där jag var med min förra C-ponny Touch Of Class som blev såld i Ocktober. Jag har Vickan uppstallad i Drottningholm och tränar för Gunilla Pettersson som även är kallad Bugg (det är hon som äger gården) Gunilla/Bugg har en dotter som heter Elena Garcia Pettersson som har tävlat landslaget på ponnyn Lotus II. Elena är som en underbar syster för mig och jag älskar verkligen henne, hon hjälper mig hur mycket som helst och dte är jag verkligen tacksam över. Hoppas ni vet lite vem jag är nu ;)

Just nu sitter jag och kollar på TV med mammsen, vi tittar på 27 Dresses på 4:an. Sen ska jag gå och lägga mig för att imorrn ska jag på Kurs för Gunilla/Bugg på Vickan :)
Här e Vickan:
PUSS//EBBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback