My star

Idag på kusrsen gick det helt sjukt bra, vi övade på öppnor och slutor och det gick jättebra faktiskt. Hon gjorde dom riktigt,riktigt bra ;) Vickan var verkligen magiskt idag, det var så häftigt. Vill bara ut och tävla nu, hon e så jävla fin just nu.
Kan inte du förklara på ett enkelt sätt ur man gör galoppombyten? Kram från Sofia
Svar: Nej, tyvärr Sofia kan jag faktikst inte det för när man rider ponny i dessyr så gör man aldrig galoppombyten utan man gör enkla byten alltså att man tillexempel kommer i höger varv och går in på diagonalen och saktar av till skritt från galopp i 3-5 steg och sedan fattar vänster galopp. Men du får fråga hoppryttarna för dom gör ju det med sina ponnysar. Men tack för att du fråga i allafall Sofia :)
Kram
Nu har jag kommit hem från Margit och Calle. Vi hade det jättemysigt där, vi måste göra om det igen tjejer ;) Imorrn ska jag ut i en timme och skritta och trava i 5-10 minuter i skogen på Vickelina. Jag ska inte heller sätta väckarklocka, så jag får sova ut ordentligt, sköööööt :)
Hah, första gången jag red min prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback