Svar på frågorna

1) Berta: Gillar du Katter?
Svar: Nja, det är inte mina favoritdjur men dom är gulliga.

2) Anna: Vad var det första du tänkte på när du såg Vickan för första gången?
Svar: Jag tänkte att det är den här ponnyn jag vill ha och att hon var vacker och magiskt som tusan :)

3) Moa: Snyggaste killen på ekerö? Svar: Vet inte, det finns många
Hur sminkar du dig? Svar: Med fundation, mascara, eyeliner och ögonskugga.
Brukar du matcha lindor med schabrak? Isf, varför?
Svar: Ja, det brukar jag alltid göra. För att jag tycker det blir snyggast.

4) Patrik: Är du singel?
Svar: Ja, det är jag en så länge.

5) Maja: Jättefin blogg, jag älskar designen. Men varför började du blogga?
Svar: Tack så jättemycket Maja, vad glad jag blir. Designen har min vän Ida Pantzar gjort :) Jag har alltid viljat börja blogg men har inte haft den tiden men nu blev jag så sugen på att blogga så då gjorde jag det.
6) Anonym: Vilka bloggar läser du? Svar: Jag läser www.zanniekim.blogg.se, www.liinadolk.blogg.se, www.jfdressage.blogg.se, www.ponilovers.blogg.se, www.solomag.se/agnesvannerus, www.fagelbroryttaren.blogg.se och www.dressyrmupparna.blogg.se, hah, hoppas jag inte har missat nån.
Varför läser du dom? Svar: För att det är jättebra bloggar och vissa är mina nära vänners bloggar.
Vilken är din favorit ponny i kat B,C och D? Svar: I Kat B är det Henfynyw Tywysog RWC 3 som är en jättefin ponny hingst som min kompis hade för några månader sen, Kat C är det Moelgarnedd Montana RW 114 som också är en ponny hingst som min vän Emma Tegelskär äger och i kat D är det såklart min prinsessa Fix Victoria men om jag inte skulle fått välja henne är det nog Alexandre Dumas som Matilde Hanell har.
Vilken ponny gillar du mest av dom bloggar du läser? Svar: Jag gillar väldigt många av ponnysarna jag läser om.
Vad är ditt mål med 2012? Svar: Mitt mål med 2012 är att starta någon nationellt på Vickan, vi får se hur det går eftersom hon bara är 6 år men jag tror att vi kan det.
Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför? Svar: Jag vet faktikst inte, det finns många.
Läser du dom största dressyr bloggarna som: dressyrmupparna.se, JFdressage.blogg.se, enewe.blogg.se?
Svar: Ja, jag läser alla dom bloggarna.
7) Linnea: Hur mycket kostar din ponny varje månad? Svar: Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte, men många tusenlappar.
Hur länge har du ridit? Svar: Jag började rida när jag var 4 år på Shettisridskola.
När fick du din första häst? Svar: Min första ponny fick jag när jag var 12 år som hette Touch Of Class som är en C-ponny som jag hade i två år. Han hade gått Falserbo och massor av SM när vi köpte honom. Han sålde jag nu i Oktober.
Hyr du din stallplats till din ponny? Isf, hur mycket kostar det? Svar: Ja, Vickan står i Drottningholm på Norrby, jag vet faktikst inte där heller hur mycket det kostar men samma där är det några tusenlappar.
Snyggaste killen på Ekerö? Svar: Vet inte, det finns många.
Kan du mycket om olia bett o.s.v? Fin blogg hörru! Svar: Just om bett är jag lite mera dålig på men allt annat runt hästen är jag rätt bra på. Tack så jättemycket Linnea :)



Vickan och hennes förra ägare Mathilda Månsson :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback