Fullspäckad dag ;)

Hejsan! Det har varit fullt upp idag.
Först kom Amanda och hennes mamma och hämtade mig och Jenny hemma vid kvart i 10 för att åka till stallet. Jag, Amanda och Jenny red ut direkt i skogen i det härliga värdet, dte var ju skytton typ sommarväder idag. Ridturen var världigt rolig och härlig, hahah alla hästarna var jättepigga och busiga så det slutar med att Jenny ramlar av och Kamir springer hem till stallet men som tur var så gjorde Jenny inte illa sig och det var inte ångt från stallet så det gick bra men när Kamir sprang hem fick Vickan och Lilleman spunk så dom var överallt och inte där vi ville attdom skulle va hahhaah men det var as kul.
När jag kom hem så slängde jag i mig lite mat och gav mig ut i spåret med Jenny och åkte långfärdsskidor i ca 2 timmar, det var as kul. Alla åkte typ förbi oss för att vi var så långsamma och jag ramlade typ hela tiden, hehe.
Efter dom 2 timmarna kom jag hem och packade i hop min träningsväska och begav mig till gymmet tillsammans med min bästa vän Jenny och körde Su´bam (stavning?!) och det var grymt roligt men grymt jobbigt. Den slutade 18.00 och då kom mamma och hämtade oss och nu sitter jag och bara har det bäst och ska snart till min kära säng <3
Imorrn blir det stan med världens bästa tjejor, är skit taggad!
En bild på min prinsessa (ingen bra bild dock) <3
ÄLSKAR DIG FIX VICTORIA! DET FINNS INGA ORD..... DU ÄR DET FINASTE PÅ DENNA JORD! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback