¨Gilla så skriver jag om er¨- Facebook status

  • Johanna Hegenbart: Du är en underbar fin vän som jag kännt hela mitt liv :) Man kan alltid prata med dig om man är ledsen <3 Älskar dig <3
  • Jenny Ragnartz: Det finns inga ord på hur mycket jag älskar och hur mycket du betyder för mig <3 Bästavän <3
  • Filip Månsson: En kille i min klass.
  • Line Löberg: En söt tjej <3
  • Jenny Elofsson: En grymt snygg, snäll och underbar tjej i mitt stall <3 Du e bäst Jenny <3
  • Linnea Djupsjö: En söt och snäll barndomsvän :)
  • Julia Djupsjö: En söt och snäll barndomsvän :)
  • Ebba Dyvik: En fin tävlingskompis <3
  • Rabia Yildiz: Du är en vän för hela livet <3 <3 <3 Man kan prata med dig om allt! Haha, minns det första du sa till mig på gympan för 2 år sen, hahahahhah :)
  • Helena Widell: Världens bästa Mamma <3 Älskar dig överallt annat <3 <3
  • Mathilda Månsson: Du är en otroligt härlig vän! Du ägde Vickan förut och du har tävlat i landslaget på ponny för många år sen :) <3
  • Johan Malmgren: En härlig kille som är väldigt snäll och rolig :) Du är Elena (¨min systers¨) barndomsvän :)
  • Clara Egholm Hebsgaard: En riktigt söt tjej som har världens sötaste ponny <3
  • Charlotta Olofsson: En grymt söt, snäll och duktig på att rida :) Min tävlingsvän <3
  • Lena Pantzar: En helt underbar människa som är min nära väns mamma <3 Lena du är bara bäst <3 Min fina ¨mamma¨<3 <3
  • Ella Viebke: En otroligt söt kompis som stod i mitt stall förut :) Saknar dig gumman <3
  • Jennifer Garpedal: En tjej i min skola som går i 7:an.
  • Emma Tegelskär: Du är en underbar person! Vi tävlar tillsammans och har träffats några gånger <3 Sötaste <3
  • Veronica Hagström: Känner inte, men verkar snäll :)
  • Emma Brynne: Du är en ortoligt söt och bästa Emma som går i min klass! Haha, feesta hela morronen! älskar dig <3
  • Angelica Back Friis: Du är sötaste lilla tjej jag känner! Du köpte också Totte av oss! :) <3 <3
  • Tove Bernström: Du är en söt och riktigt snäll person som jag tävlar med <3 Puss på dig <3
  • Marcus Nyman: En riktigt snygg barndomsvän till mig :) Vi var typ bästa vänner när vi var små! Obs! Du är riktigt snygg! haha <3 <3
  • Ylva Backman: Du ger dom gosigatse och mysigaste kramarna i hela världen och man kan alltid prata med dig om allting <3 <3
  • Emilia Jelgard: En söt 00:a :)
  • Eric Pernelid: En kille i min klass som är väldigt dryg och ger dryga komentarer!
  • Olivia Olsson: Känner inte dig men verkar snäll :)
  • Robert Sipos: En snäll kille i min klass! :)
Hoppas ni blev nöjda :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback