I´m back!

Hello! I´m back! Det har varit mycket, har haft prov osv. Vi har ju också 3 hästar och en hund så det är lite stressigt. Men nu är det ändring på det :) På programridningen i söndags gick det ganska bra, Svalling älskade Vickan och sa att det var en skitfin ponny men som inte riktigt är klar. Han sa ännu flera fina låvord om mig och Vickan. Sen när jag kom tilbaka till stallet märkte vi att hon hade ett litet sår i munnen så det var därför hon inte riktigt var helt hundra i munnen. Men det är typ borta nu men jag rider med hackamoor så länge så att det får läka ihop ordentligt.
Igår var jag och mina bästa kompisar Ida och Jenny uppe på ängen och red. Jenny red sin medryttarponny Kamir och Ida fotade bara med sin systemkamera :)
Fick en fråga om jag inte kan skriva lite om Vickan och hur hon är och rida osv och det kan jag absolut göra. Gör det typ imorrn :)


Min pärla


Lite suddig menmen...


Kommentarer
Postat av: Mathilda Månsson

Vackra Vickan! <33

2012-02-02 @ 19:58:34
Postat av: Anonym

När ska ni börja tävla?

2012-02-02 @ 21:23:11
Postat av: Ebba Widell

Jag ska starta den 19:de feb :) <3

Mathilda: Ja hon är vackrast <3

2012-02-02 @ 22:37:08
URL: http://widelldressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback