Min älskling

Hejsan gullisar <3
Dålig uppdatering, jaaag veeet...
Jag skulle berätta lite om tandläkarbesöket som gick super bra. Han filade ner några tänder och fixade till lite extra så hon ska gå med Hackamoor i 3 veckor och sen kan vi rida med bett som vanligt igen och då ska jag tävla den 10 Mars i Heby! är jättetaggad redan nu :) Jag åker till Italien till Alperna på Sportlovet så då ska Elena ride henne så hon är i form eftersom helgen efter jag kommer hem ska jag tävla :)
Imorrn ska jag till stallet tidigt och rida till ridhuset. Efter det ska jag på årsmöte för Sjövillan, det ska bli såå roligt att träffa alla tävlingskompisar :) Sen ska jag hem till en tjej istallet som ska ha en liten myskväl hemma hos henne med massor av andra från vårat stall :) Dm som kommer dit är Jenny Ragnartz (min bästa vän), Ida Myrin (min bästa vän), Amanda, Elena, Agnes, Lisa, Hanna och Mikaela! :) Det kommer bli myyys :)


Idag var jag ute i en timme och red i snön, hon var riktigtriktigt pigg.

En bild från idag på min älskling! det finns inga ord....<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback