Stan :)

HejsanSvejsan!
Idag har jag som sagt varit i stan med my freinds, det var väldigt trevligt och myyysigt :) Jag köpte en T-shirt från Hollister, en tröja från Gina, ett par solglasögon, ett par spets trosor och en mascara :) Jag är väldigt nöjd med mitt köpande. Efter stan var jag hos den efterlängtande ponnyn, var ute och hick med henne i typ 20 min och borstade och myste med henne. Hade bara en timme på mig så jag fick skynda mig lite för att Mamma kom och hämtade mug halv 8.

Imorrn blir det Tandläkaren med Vickan på Ulltuna. Vi ska vara där klockan 11 så vi åker från stallet vid 9 ungefär :)

HA EN JÄTTEBRA ALLA HJÄRTANS DAG IMORRN! :D

En bild på det jag köpte idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback