<3 Fix Victoria <3

Det finns inte ord på hur mycket jag älskar dig Victoria. Du gnäggar när jag kommer till dig. Du är vackrast på jorden, du e bara underbarast. Det är obeskrivligt. När jag springer runt i hagen springer du efter mig och gör dina kast med huvudet, samma i ridhuset när vi är där själva och jag springer och du följer efter. Denna känlsa med att komma så nära en häst går inte att berskriva. Du e magiskt Vickan, det kan ingen ta ifrån dig. Du e min absolut, absolut bästa vän <3
ÄLSKAR DIG FIX VICTORIA <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Guligt <3 Ni är bäst!

2012-01-14 @ 16:48:56
Postat av: Lena

Gulliga Ebba! Så fint, ni är magiska tillsammans! Kram

2012-01-15 @ 11:44:31
Postat av: Olivia

Finast!! :) <3

2012-01-21 @ 10:44:55
Postat av: Aina

Så roligt att du och Victoria blivit tighta kompisar. Blir glad när jag läser din fina hyllning till din ponny.

2012-01-28 @ 14:41:25
URL: http://www.karlboms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback