Duktigaste Ponnyn <3

Först måste jag säga att att min ponny är bäst, verkligen bäst. Jag var ute och skrittade och travade lite med henne idag. Hon var jättepigg och drog iväg några gånger, haha gullis. När hon blir pigg gör hon ¨hingstkast¨med huvudet, det är jättegulligt <3 MIn prinsessa <3 När jag kom tillbaka till stallet var jag stolt för att jag tog mig ut i snöstormen ;)
Imorrn ska jag rida till ridhuset, ska vara där vid 12 för att min älskade vän Ida Pantzar som har Arragon ska träna för Bugg så då ska jag också dit med Vickan ;) Ska bli jättekul att se Arragon, hon har inte haft honom länge. Hon hämtade honom den 3:de Januari. Jag tror dom passar som handen i handsken <3 Det ska också bli jättekul att träffa Ida och Lena (Idas mamma) :)
Ni kan också läsa Idas blogg HÄR!!!!!


Här e sööta Arragon:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback