En stjärna i boken för Vickan och mig ;)

Hello! Nu på kvällen tränade jag Vickan och det gick supersuper bra, hon var fin min prinsessa. Efter det red jag hem medans mamma och Gunilla/Bugg åkte och handlade, dom köpte också med sig Thai till oss :) När jag kom tillbaka till stallet fixade jag Vickan inför natten och hennes mat, jag mockade också snabbt åt Funny så slapp Gunilla göra det när hon kvällsfodra och det blev hon väldigt glad över ;) Efter jag fixat iordning i stallet så gick jag upp till Gunilla där Mamma och Gunilla var. Jag och mamma dukade medans Gunilla fixade brasan. Sen åt vi och det var jättegott, glömde dock ta bild på det.
Har precis duchat nu och ska ta en kopp te med mami och kolla lite på TV och sen ska jag sova. Jag börjar ju sent imorrn så det är sköönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback