Lussan träning

Förlåt för dålig uppdatering... Har varit i stallet hela dagen och jag tränade för Lussan nu i kväll, det var jättejätte häftigt.  Det var typ bästa dagen i mitt liv. Hon har liksom vunnit världscupen, hon tyckte också att Vickan var en riktigt fin ponny så det var jättekul att höra :) Vickan skötte sig bra förutom att hon var väldigt pigg efter som vi klippte henne idag och hon var som en ängel då. Hon vara stog där och tyckte det var jätteskönt. Det var första gången hon blev klippt ;) Hon blev super fin i kroppen och fin färg och helt plötsligt fick hon värsta nacken ;) Imorrn ska jag till stallet med Ida och Jenny så ska jag rida till ridhuset på Vickelina. Mne nu MÅSTE jag sova för jag är jättetrött!
Jag vet att jag måste bli bättre på att lägga upp bilder och jag lovar att bli bättre på det...
PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Line<3333

Ebbi<3333 måste ses snart igen!!! Saknar dig<33 hade de gått bra på kursen för Gunilla??



Puss<3333333

2012-01-04 @ 00:33:10
URL: http://lifephotos.bloggplasen.se
Postat av: Jacqueline

Lägg upp en bild nu när hon är klippt! :) <3

2012-01-04 @ 01:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback