SPA DAG!

Hoppas alla har haft en trevlig nyårsafton och nyårsdag! Jag har iallafall haft det jätte trevligt. Idag har jag varit på Karlslundgård på häst spa med Vickan. Vickan fick först gå vattenband och sedan fick hon stå på en vibrationsmatta, då hon också fick vitaflour och sedan laser. Hon har haft en riktigt härlig dag.
Nu sitter jag med Ida som ska "sova" över hemma hos mig, eller inte direkt sova för båda är välldigt pigga. Komer bli as kul! Imorgon ska jag försöka vara i stallet ganska tidigt för att jag måste skritta ut på Vickan innan hon går ut i hagen. Jag kommer blogga lite senare ikväll för nu ska jag vara social mot Ida ;)


















Kommentarer
Postat av: Daniel

Rakar du dig mellan bena?

PS: Du är skit snygg!!

2012-01-03 @ 02:10:28
Postat av: ella

haha läskig kommentar av den där Daniel!

Fin blogg Gummsi!



2012-01-04 @ 14:21:35
URL: http://ellaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback